ūüĆ≥Kes√§n -24 Puistojumpat ovat hyv√§ss√§ vauhdissa.

Sirkkalan puisto, Kimmelin takana (It√§ranta 1) 

Maanantai    klo 18-19 Puistojumppa
Tiistai             klo 18-19 Puistojooga / √Ą√§nimaljarentoutus 
Keskiviikko  klo 18-19 Puistojumppa 

Lis√§ksi kes√§n aikana joitakin lauantain jooga ja √§√§nimaljarentoutus teematunteja  klo 10-12 . Kesto 1-2 h. 

Hinta 
7‚ā¨ / krt
30‚ā¨ / 5 krt
55‚ā¨ / 10 krt 

Maksuv√§lineen√§ k√§yv√§t k√§teinen,kortti,mobilepay, epassi,smartum,edenred. 
Kaupungin kapauskortilla 10‚ā¨:n alennus 10x sarjakortista. Sarjakortilla voit k√§yd√§ sekaisin kaikilla tunneilla, lukuun ottamatta lauantain pidempi√§ teematunteja. Voimassa 12 kk.

Ota mukaan oma alusta, juomapullo ja  tuntiteeman mukaan kuminauha,keppi tai k√§sipainot ja joogatunnille joogatiilet jos omistat. Tuon v√§lineit√§ mukanani ,joten et tarvitse hankkia. Tuntiteemat tulevat alle n√§kyviin viikoittain sek√§ facebookiin.
Tunneille et tarvitse ilmoittautua!

S√Ą√ĄVARAUS! Ilmoitus peruuntumisesta tuntia ennen. Kes√§n aikana yksi viikko taukoa, jonka tarkempi ajankohta ilmoitetaan my√∂hemmin. Tunnit jatkuvat elokuun lopulle saakka. Sirkkalan puiston ollessa suljettu tapahtumien vuoksi, siirrymme Kimmelin viereiselle Pielisjoen koulun pihalla olevalle tekonurmi kent√§lle.


Puistojumppa

Reipasta, monipuolista koko kehoa kuormittavaa liikuntaa rennolla ja iloisella otteella vaihtuvin tuntiteemoin, mm kuntotreeni√§ oman kehon painolla, v√§linetunteja keppien, kuminauhojen ja k√§sipainojen vauhdittamana. Viikoittaiset tuntiteemat n√§kyv√§t t√§m√§n sivun alhaalla sek√§ facebookissa. Tuon mukanani muita v√§lineit√§ paitsi k√§sipainoja. Voit korvata k√§sipainot my√∂s vesipulloilla. Tunnit sis√§lt√§v√§t kehoa huoltavia ja liikkuvuutta lis√§√§vi√§ liikkeit√§, tasapainoilua, kehon hallintaa, helppoa askellusta, sykett√§ nostavia liikkeit√§ joita voit s√§√§dell√§ kuntotasosi mukaan sek√§  monipuolisia lihaskuntoharjoitteita, unohtamatta loppu venytyksi√§. 

Puistojooga

Rentoa hyvän mielen joogaa kesäillassa. Tervetuloa pysähtymään ja rauhoittumaan itsesi äärelle puistomaiseman keskelle sekä virtaavan joen kupeeseen. Koko kehon liikeratoja ja lihaskireyksiä availevat lempeät liikkeet ja asanat matoilla sekä seisten vievät tunnin kulkua eteenpäin rauhoittuen tunnin loppua kohden. Tunnin päätteeksi pysähdymme tekemään n. 15 min kestävän loppurentoutuksen mielikuvaharjoitteilla sekä vaihtelevasti myös äänimaljoilla. Viikoittaisissa tuntikuvauksissa tietoa milloin äänimaljoja käytössä. Et tarvitse aikaisempaa jooga kokemusta näille kaikille sopiville hathajooga tunneille. Jos sinulta löytyy joogatiilet voit ottaa ne mukaan tunnille. Tuon myös mukanani tiiliä.

Viikoittaiset tuntiteemat:

ūüĆŅ13.7 LA √Ą√§nimaljarentoutus klo 11-12.15
Tunnin aluksi lyhyt noin 20 min kest√§v√§ kehoa lempe√§sti availeva ja rauhoitteleva osuus matoilla. Sen j√§lkeen kehorentoutuksen ja mielikuvaharjoitteiden my√∂t√§ siirrymme √§√§nimaljojen, kongin ja koskikellon rentouttavien √§√§nien matkaan. Huom! 10‚ā¨.  Tunnille k√§y my√∂s kes√§n sarjakortit.
ūüĆŅ 15.7  Ma Puistojumppa  klo 18-19 
 Lihaskuntotreeni kuminauhoilla. Ota mukaasi kuminauha jos omistat sellaisen. Minulta l√∂ytyy my√∂s kuminauhoja. Liikepatterit rytmitt√§v√§t tuntia kolmen liikkeen sarjoissa aikaa vastaan. Alkul√§mmittelyn j√§lkeen keskitymme koko kehon lihaskuntoharjoitteisiin. 
ūüĆŅ 16.7 Ti Puistojooga klo 18-19
Koko kehoa rauhallisella otteella lempeiden liikkeiden ja asanoiden avulla availeva tunti . Teemme vaihtelevasti pystyssä mutta pääsääntöisesti maan tasossa matoilla. Päätämme tunnin loppurentoutukseen noin 10-15 min äänimaljojen kanssa.
ūüĆŅ 17.7 Ke  Puistojumppa klo 18-19
Kuntotreeni oman kehon painolla. Tunnilla monipuolista ja tehokasta askellusta rennolla otteella musiikin matkassa.Koko kehon lihaskuntoa vahvistavia liikkeitä,tasapainoa ja kehon hallintaa pystyssä sekä matoilla tehden.