PUISTOJUMPPA PUISTOJOOGA  KESÄ -22

              

Puistojumpat käynnistyvät ke 11.5.
Puistojoogat ti 24.5 
Sirkkalan puisto.Itäranta 1. 


Maanantai klo 18.00-19.00 puistojumppa 

Tiistai          klo 18.30-19.30  puistojooga 

Keskiviikko klo 18.00-19.00 puistojumppa 

Sunnuntai  klo 18.00-19.00 puistojooga


Hinta: 

5 € / krt

45€ / 10x sarjakortti (voimassa 1/2 vuotta)


Maksuvälineenä käyvät käteinen, korttimaksu, epassi, smartum, eazybreak ja edenred. 

Kaupungin työntekijöiden kapauskortilla -10 € sarjakortista. 


Ota oma alusta mukaan ja joogatunnille lisäksi viltti! 

Väline tunneille voit ottaa halutessasi oman välineen mukaasi. Tuon myös mukanani välineitä. Näet tuntiteemat viikottain sivun alalaidasta.


Säävaraus! Ilmoitus nettisivuillani ja facebookissa viimeistään tuntia ennen peruuntumista.

Puiston ollessa suljettu tapahtumien vuoksi, siirrymme Kimmelin viereiselle Karsikon koulun pihalle ruohomatolle Sirkkalantie 12.


Tunnit jatkuvat läpi kesän elokuun loppuun saakka.

Tunnit tauolla 10-17.7 kesälomani vuoksi. 



Puistojumppa 


Rento, reipas ja monipuolisesti koko kehoa kuormittava tunti. Kesän aikana tunneilla vuorottelevat eri teemat. mm kuntotreeni, keppitreeni, kuminauhatreeni, käsipainotreeni.

circuit ( liikepatterit aikaa vastaan ).

Kaikilla tunneilla voit säädellä tehoja itsellesi sopivaksi oman kuntosi ja tuntosikin mukaan. :)

Tule hakemaan kehosi ja mielesi täyteen uutta energiaa liikunnan kautta!


Puistojooga


Hyvän mielen joogaa ilman suorittamista. 

Lisätään kehon liikkuvuutta, kehon hallintaa sekä lihasten venyvyyttä asanaharjoituksilla sekä kokonaisvaltaista kehon ja mielen hyvinvointia. 

Liikkeet virtaavat rauhallisesti flowna eteenpäin aloittaen aktiivisemmilla liikkeillä ja rauhoittuen tunnin loppua kohden asanoissa viipyileviin liikkeisiin. Tunnin lopuksi rauhoitutaan hiljentämään  ajatuksen virtaa  ja tyhjentämään mieltä noin 10 min loppurentoutuksella.

Tervetuloa kokeilemaan myös ilman aikaisempaa joogakokemusta.  




Kesän tuntiteemat: 


23.5 MA Käsipainotreeni: Liikepatterit aikaa vastaan.

( Ota käsipainot tai 2kpl vesipulloja painoiksi)

25.5 KE keppitreeni ( Voit tuoda halutessasi oman kepin)